Sivut

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Ovisplussa!

Malttamattomana tein uuden ovulaatiotestin heti herättyäni, kp 14. Testiviiva oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva! Varmistin vielä testin käyttöohjeesta, että se tarkoittaa varmasti plussaa. Jälleen esittelin tikkua onnessani miehelle ja ilmoitin, että meillä on illalla mukavaa yhteistä tekemistä luvassa.

Olen ollut tänään niin onnellinen. Pääsiäinen oli täydellisen rentouttava. Saimme viettää miehen kanssa kaikessa rauhassa aikaa yhdessä ja nauttia kevätauringosta. Lisäksi vietimme paljon aikaa kummankin perheen kanssa. Siihen ei kovin usein tarjoudu mahdollisuutta, joten nautin siitäkin suuresti. 

Muutaman viikon ajan olen ollut kummallisen tyyni. Ei juurikaan surua, ahdistusta, kiukkua, ei mitään. Lähestyvä valmistumiseni on luultavasti pääsyynä tähän rentoon oloon. En ole liiemmin nauttinut opiskeluajasta ja olen jo pitkään vain odottanut sen loppumista. En malta odottaa työelämään ja normaaliin päivärytmiin pääsemistä! Koko opiskeluajan olen tehnyt viikonloppuisin ja monesti myös arki-iltaisin töitä, joten vapaat viikonloput houkuttelevat minua suunnattomasti.

Kevät on tuonut tullessaan minulle myös uudenlaisen, paljon rennomman, asenteen tähän vauvahaaveiluun. Uskon auringonpaisteella ja lisääntyneellä valolla olevan myös osuutensa siinä. Minulla on ollut enemmän energiaa tehdä ja suunnitella kaikkea mukavaa. Vauvahaaveet ovat toki mielessäni jatkuvasti, mutta tällä hetkellä suurimmaksi osaksi vain positiivisella tavalla. Saan voimaa siitä, että teen asioita, joista nautin ja joista nautimme yhdessä miehen kanssa. En voi kuitenkaan itse vaikuttaa raskautumiseeni, joten olen yrittänyt jättää murehtimisen vähemmälle. Ainakin toistaiseksi. Saa nähdä millaisia ajatuksia loppukierto tuo tullessaan.


9 kommenttia:

  1. Jospa nyt teitä onnistaisi! :)

    VastaaPoista
  2. Niinpä, sitä toivotaan ihan tosissaan :)

    VastaaPoista
  3. Täällä samanmoisia ajatuksia, tulee kun on tullakseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kun voi vaihteeksi taas suhtautua asiaan juuri noin. Aina se ei ole yhtä helppoa, kun vauvaa kaipaa jo niin paljon. :)

      Poista
  4. Kiitos kovasti Sapa! Käyn katsomassa :)

    VastaaPoista
  5. Ihania ajatuksia ja positiivisuutta! :) Tää sun blogin ulkoasukin on nyt ihanan keväinen! Ja hienoa kun ootte oviksenkin bonganneet. Toivotaan että nyt se tärppikin tulisi! Ainakin auringonvalon pitäis kai lisätä hedelmällisyyttä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria mukavasta kommentista! Viime aikoina on ollut niin positiivinen olo, että väkisinkin se välittyy tänne blogiinkin. :) Aurinko saa muutenkin ihmeitä aikaan, ainakin minun mielialoissani, niin eihän se ihme olisi jos se vaikuttaisi myös hedelmällisyyteen. Pidetään peukkuja ;)

      Poista
  6. Jee, hyvä homma että ovis löytyi! Eikö ookin siisti fiilis? Ihan hölmön siistiä jopa! Minun tekisi joka kerta ovisplussan saatuani mieli säästää se testiliuska, vaikka mitä ihmettä minä sellaisella pissatikulla muka tekisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos! On todella siisti fiilis :) Voi vaan kuvitella miltä plussan saaminen raskaustestiin tuntuu, kun tästäkin tulee jo voittajafiilis! Itse otin tietysti valokuvan muistoksi, mutta nyt kun mainitsit, niin olisi sen tikunkin voinut säästää. Ihan kuin sitä tosiaan mihinkään tarvitsisi. :)

      Poista