Sivut

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Ensimmäinen blogikirjoitukseni ikinä

Olen jo pitkään haaveillut omasta blogista, mutta en ole aikaisemmin uskaltanut sitä aloittaa. Olen seurannut jo pitkään muiden vauvahaaveilijoiden ja myös odottajien blogeja. Voi miten paljon niistä onkaan ollut minulle iloa! En olekaan yksin ajatusteni kanssa.

Olen siis 23-vuotias jatkuvasti yltyvää vauvakuumetta poteva nainen. Minulla on maailman ihanin 28-vuotias avomies, jonka suuri vauvankaipuu on yllättänyt minut viime aikoina toden teolla. Ehkäisyn jätimme pois marraskuussa 2012 ja siitä asti olemme jännityksellä odottaneet, koska oma pikkuisemme ilmoittaa tulostaan.

Vauvahaaveistamme emme ole halunneet kertoa kahta minun läheisintä ystävääni ja äitiäni (hän arvasi ja toi asian esille itse, enkä pystynyt kieltämäänkään) lukuunottamatta kenellekään. Viime aikoina olen kuitenkin huomannut kaipaavani jonkinlaista kanavaa tunteideni ja ajatusteni purkamiselle. Kukaan ystävistäni ei vielä haaveile perheen perustamisesta, joten minulla ei ole mieheni lisäksi oikein ketään, joka jakaisi kanssani samanlaisia ajatuksia. Kirjoittaminen on ollut minulle aina luonnollinen ja hyvä tapa purkaa tunteitani, joten päätin nyt vihdoin kokeilla tätä blogin kirjoittamista.

6 kommenttia:

  1. Alan seuraamaan matkaanne, koska oma tilanne samanlainen, vauvakuume kova. :) Meillä tosin ehkäisy jätetty pois jo lokakuussa 2011, vielä ei ole mitään kuulunut.. Katsotaan mihin tie vie ja kuinka monta mutkaa on tehtävänä ennen kuin testiin tulee kaksi viivaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämpimästi tervetuloa seuraamaan :) Tsempataan ja jännitetään yhdessä. Ja toivotaan sitä ihaninta lopputulosta!

      Poista
  2. Heippa! Mie alan myös seuraamaan sinun blogia, sillä samasa veneessä täälläkin ollaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, tervetuloa :) Luvassa paljon vauvahaaveilua, panikointia ja jännittelyä!

      Poista
  3. minä ryhdyn myös seuraamaan!! :)
    itselläni sama tilanne, vauvahaaveita kovasti, mutta me ei tällä hetkellä voida edes yrittää.

    tsemppiä ja toivotaan, että kaksi viivaa yllättäisi teidät pian!
    S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa sinullekin ja kiitos tsempeistä! Toivotaan, että tekin pääsisitte pian yrittämään ja jännittämään niitä kahta viivaa :)

      Poista