Sivut

torstai 2. toukokuuta 2013

Sekaisin

Olen onnellisen sekaisin. Olen sekaisin kiertopäivistä enkä tiedä, milloin olen tarkalleen ottaen ovuloinut, jos edes olen ovuloinut. Tuntuu hyvältä olla sekaisin ja epätietoinen. On rento olo. Kun en tarkalleen tiedä, mikä dpo tänään olisi, niin en voi laskea mahdollisia testauspäiviä eikä odottaminen tunnu ainakaan juuri nyt niin piinalliselta.

Olen sekaisin myös siitä, että sain tänään päättötyöni arvosanan ja tutkinto on käytännössä nyt täysin suoritettu. Nyt minulla on ammatti. Valmistujaiset ovat tämän kuun lopussa. Yksi vaihe elämässäni on päättymässä. Olen niin helpottunut.

Viimeinen sekavuutta aiheuttava tekijä on se, että lähdemme äitini kanssa ensi maanantaina reissuun. Vastahan minä palasin edelliseltä reissulta ja taas olisi lähdettävä. Tottakai on ihanaa lähteä taas ulkomaille, mutta tämä tahti tuntuu jotenkin hurjalta. Minun on pakattava jo tänään ja huomenna, sillä viikonlopun olen töissä. Täytyy vähän googlailla matkakohdettamme tarkemmin matkafiilikseen päästäkseni. 

6 kommenttia:

  1. Ah ihanaa kun saa jonkun opintien päätökseen! Onnea nyt valmistumisen johdosta! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lukea samoissa vaiheissa painiskelevan kanssa, kurkkaahan munkin blogiani :)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea valmistumisen johdosta! Ja toivottavasrti uudessa työpaikassa on sujunut mukavasti. :)

    Sulla on kyllä matkoja riittänyt tässä viime aikoina. :) Milloinkas palaat tuolta seuraavalta reissultasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Helmi! :)

      Tuo edellinen reissu ystäväni luo tuli niin yllättäen, että ihan reissaamiseksihan tämä
      kevät meni. En kyllä valita, on ollut mukavaa. :) Olemme neljä päivää reissussa eli palaan ensi viikon perjantaina. Reissu ajoittuu loistavasti, ehdin juuri kierron viimeisiksi päiviksi kotiin jännittämään!

      Uudessa työssä on ollut mahtavaa, asiakkaat ja työkaverit ovat huippuja. Olet Helmi ihana, niin huomaavainen. :)

      Poista