Sivut

torstai 29. elokuuta 2013

Kummallinen olo

Olen ollut koko alkuviikon hyvin ahdistunut eräästä miehen perheen välisiä ristiriitoja koskevasta asiasta, joka liittyy myös minuun. En viitsi kertoa itse asiasta tällä erää sen enempää, mutta oloni on ollut todella surkea. Olen yrittänyt nauttia vapaasta viikosta, ensi viikollahan aloitan uudessa työssä. Olenkin tavannut paljon ystäviäni ja perhettä, siitä on hyvä mieli.

Ahdistus on tuntunut kummalliselta, pelottavan kokonaisvaltaiselta. En muista äkkiseltään, että olisin lähiaikoina tuntenut missään tilanteessa mitään vastaavaa. Iltaisin olen vain kyyhöttänyt lamaantuneena kotona, olo on tuntunut irralliselta. Miehelläkin on ollut paha mieli, mutta silti hän on parhaansa mukaan koittanut piristää minua. Joskin huonoin tuloksin. Hyvät yöunet auttavat ja tänään on jo hieman parempi mieli.

Uskon, että näihin tuntemuksiin vaikuttaa merkittävästi myös lähestyvät menkat. Tänään on jo kp 26, joten ne voivat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Ehkä tässä kierrossa minulle tyypillinen kiukku ennen menkkoja purkautuukin nyt vain ahdistuksena. Eilen illalla mahaa nippaili ja juili kovasti. Alkaisi vain se vuoto nyt pian, niin pääsisimme eteenpäin.

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä <3 mitkään perheiden sisäiset ristiriidat ei oo kyl ikinä kivoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia! <3 Ei oo kivoja ei, saatin onneksi asia nyt vihdoin selvitettyä ja voi taas jatkaa normaalisti. :)

      Poista